به سلـــــامتي دخــــــتر وپــــــــسراي ســـــــاده

به سلـــــامتي دخــــــتر وپــــــــسراي ســـــــاده

من نه میتونم موهامو بلوند کنم ...

نه پاشنه 15 سانتی پام کنم ...


نه ساعت 12 شب باهات بیام بیرون ...


نه میام مهمونی،نه لب به مشروب و سیگار میزنم ...

نه باهات هم خواب میشم!

...نه عزیزم، من نیستم ...

من موهام مشکیه ...

تیپم سادست ...

اخلاقم اینه ...

کفشامم همه اسپرت!

ساعت 9 شب هم باید خونه باشم!

من اینم...!!!

سلامتی همه دختر پسرای ساده"

هرکی هم میگه وجود نداره باید بادمپایی ابری خیس

بکوبی تودهنش ...♥



نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت17:42---3 خرداد 1393
دمپایی ابری خیس رو خوب اومدی افرین به سلامتی خودمون که شاده موندیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 25 فروردين 1393 ] [ 7:5 PM ] [ ]
[ ]